14 Mart 2013 Perşembe

“Ben Çöp Değilim”

Antalya Döşemealtı Belediyesi öğrencilerin çevre bilincinin aşılanmasına yönelik sürdürdüğü çalışmalar arasında “Ben Çöp Değilim” adlıtiyatro oyunu öğrencilerin beğenisine sundu.

Döşemealtı Belediyesi büyük bir titizlikle sürdürdüğü ve önem verdiği geri dönüşüm konusunda ki çalışmalarını Kültür ve Sanat alanına taşıdı. Samsun Sanat Tiyatrosu tarafından sahnelenen “BEN ÇÖP DEĞİLİM” adlı tiyatro oyunu Döşemealtı’nda ki öğrenciler için sergilendi. Oyunu büyük bir keyifle izleyen öğrenciler hem eğlendi hem de verilen mesajlar ile yeni bilgiler ve sorumlulukların neler olduğunu öğrendi.

Geri dönüşüme önem veriyoruz

Oyunu Belediye Başkanı Yardımcısı Ayhan Tuncer ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Semra Bekar, Temizlik İşleri Müdürü Sadrettin Kaya da izledi. Başkan Yardımcısı Tuncer, “Okullarımız da ve kurumlarımızda sürdürdüğümüz geri dönüşüm konusuna büyük önem veriyoruz. Evsel atık dışında geri dönüşümü mümkün atıklar hiçbir zaman çöp değildir” dedi.

Hem eğlendiler hem öğrendiler

Tuncer, “ SST oyuncularının da sergilediği ‘Ben Çöp Değilim’adlı oyun bizim önem verdiğimiz bir konuya odaklanıyor. Çocuklarımız bu tiyatro oyunu ile hem eğlendi hem öğrendi” açıklamasında bulundu. İlçe Milli Eğitim Müdürü Semra Bekar ise eğitici tiyatro oyunlarının ilçe de sık sık sergilenmesi için gayret göstereceklerini belirtti. Belediye Başkan Yardımcısı Tuncer sanatçılara Belediye Şilt'i takdim etti. Oyuncular ise Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün şaha kalkmış at üzerinde ki heykelciğini armağan etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder